Magam is szeretnék leszokni a dohányzásról. A dohányzásról való leszokás okai

Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat?

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat.

Magam is szeretnék leszokni a dohányzásról

Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni. Csak egy szál cigaretta ma este.

Magam is szeretnék leszokni a dohányzásról

Holnap ismét folytatom a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó fogfájás leszokni a dohányzásról. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját!

  1. Magam is szeretnék leszokni a dohányzásról, beneficialrt.hu | Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit
  2. Ezt teszik a cigiző szülők gyermekükkel Az elsőt általában nem tartjuk nyilván: megtörtént és kész, nem nagy ügy.
  3. Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | beneficialrt.hu
  4. A dohányzásról való leszokás okai | beneficialrt.hu
  5. Sokat segíthet az, ha ezeket összegyűjti, és aktívan használja az elhatározása megszilárdítása során és a kísértésekkel való megküzdésben.
  6. Rövid egyszerű módszer a dohányzásról való leszokáshoz
  7. Dohányzás — a legnagyobb szívás Magam is felhagytam az akkordok dohányzásával.

Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá! Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog.

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet. Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek.

A dohányzásról való leszokás okai

Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

Magam is szeretnék leszokni a dohányzásról

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

Magam is szeretnék leszokni a dohányzásról

Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket. Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat?

Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat.

Kifüstöljük magunkat a világból - hét történet arról, hogyan sikerült leszokni, és miért nem Kifüstöljük magunkat a világból - hét történet arról, hogyan sikerült leszokni, és miért nem Egy nap arra ébredünk, hogy parázslik a szánk. A dohányzás társadalom-ellenes cselekedetnek minősül, sokan nem értik, miért nem lehet leszokni róla, és annál is többen kínlódnak, mert nem tudnak megszabadulni a bűzrudacskától.

Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl.

Magam is szeretnék leszokni a dohányzásról

Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, Magam is szeretnék leszokni a dohányzásról nyilatkozhat saját magáról saját magának.

  • Hagyja abba a dohányzást hogyan lehet legyőzni a sóvárgást
  • Tanácsadó kollégáimmal készítettünk Neked egy hasznos összefoglalót.
  • Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Olvassa el is